Businessclub vv Gemert heet bouwbedrijf Hendriks welkom

14 juli 2017

Voetbalvereniging Gemert heet Bouwbedrijf Hendriks Gemert bv van  harte welkom als lid van de businessclub van onze zwartwitten. Het Gemertse familiebedrijf was ook in het verleden al lange tijd als sponsor verbonden aan de voetbalvereniging.

Bouwbedrijf Hendriks Gemert is een begrip in Gemert en omstreken. Het bedrijf werd in 1898 opgericht door Grardje Hendriks en kan bogen op een prachtige historie. Op dit moment staat met Jochem Hendriks, zoon van Robert, de vierde generatie aan het roer.

Van oudsher bouwt Bouwbedrijf Hendriks met name in de regio, maar sinds de jaren negentig is de focus uitgebreid naar heel Nederland. Door een zorgvuldig opgebouwd netwerk realiseert Hendriks projecten door heel het land. De werkzaamheden kunnen onderverdeeld worden in:

Bouw

• Woningbouw (in eigen ontwikkeling en in opdracht)
  • Utiliteitsbouw
  • Renovatiewerken
  • Meerjarig onderhoud

Telecom

• Ontwerpen en bouwen van antenne installaties
  • Bouw masten op fundatie
  • Demonteren van antenne opstelpunten
  • Onderhoud en inspectie

Om snelle reactietijden te kunnen garanderen beschikt Hendriks over een modern ingerichte timmerwerkplaats met spuiterij, een hal voor het vervaardigen van kleine staalconstructies en voldoende opslagruimte. Vakkennis en ervaring zijn ruimschoots voorhanden. Het bouwbedrijf kan daarnaast enorme flexibiliteit garanderen, aangezien eenvoudig personeel opgeschaald kan worden van de bouw naar de telecom en andersom.

Voor meer informatie:

Bouwbedrijf Hendriks Gemert bv