Bourgondisch voetbaltoernooi in volle gang!

23 juni 2019

Dit weekend – 28, 29 en 30 juni 2019 – staat bij voetbalvereniging Gemert in het teken van de eerste lustrumeditie van het Bourgondisch Voetbaltoernooi.

Circa  650 voetballers en voetbalsters uit Nederland en België vertoeven het hele weekend op sportpark Molenbroek. Naast de sportieve insteek ligt de focus op bourgondisch genot, muzikale acts en vooral veel gezelligheid. Het toernooi is het grootste evenement dat onder de vlag van vv Gemert wordt georganiseerd en staat garant voor een weekend lang volop feest.

Het toernooi werd vrijdagavond afgetrapt met de biercantus. Cantusband Bracchus speelde de gezelligste meezingers en werd vergezeld door DJ Ronald. Traditiegetrouw op zaterdagavond werd de grote feestavond gehouden in de tent op de parkeerplaats van de voetbalclub. De organisatie had de band ‘Hottub Heroes’ (bekend van o.a. De Zwarte Cross) en DJ Irmo vastgelegd om de tent muzikaal op zijn kop te zetten en dat lukte! Hieronder een aantal foto’s van de afgelopen dagen.