Bekerkoorts loopt op bij Gemert!

8 september 2018

Terwijl onze zwartwitten zich voorbereiden op de eerste thuiswedstrijd in competitie – zondagmiddag tegen IFC – wordt achter de schermen dagelijks hard gewerkt aan de organisatie van het bekerduel met Feyenoord. De bekerkoorts loopt al flink op.

Voetbalvereniging Gemert wil straks een Gemerts feestje bouwen in het stadion van Helmond Sport. Alles wordt in het werk gezet om op donderdag 27 september een zwartwitte armada van bussen richting Helmond te laten gaan.

Veel vragen bij de club komen natuurlijk binnen over de kaartverkoop. Het moment is nabij dat daar informatie over vrijkomt. Wat we al kunnen verklappen, is dat de club er nadrukkelijk voor kiest om leden voorrang te geven en uitgebreid in de gelegenheid te stellen om tickets voor de bekerwedstrijd te bemachtigen. De eerste voorverkoop zal dan ook ALLEEN VOOR LEDEN, LEDEN SUPPORTERSVERENIGING EN SEIZOENKAARTHOUDERS zijn. Begin komende week – waarschijnlijk maandagavond – maken we alle details bekend. Houdt deze site in de gaten!

De eerste berichten komen al binnen over jeugdige fans die bezig zijn om spandoeken te maken. Ter stimulans heeft de club besloten om hier een heuse wedstrijdje van te maken. Wie maakt het mooiste, meest originele spandoek? De hoofdprijs is een waardebon van Sportpoint à 50 euro.

Er is een aantal restricties:

• Er moet sprake zijn van huisvlijt: professioneel gemaakte spandoeken dingen niet mee.
  • Er mogen geen houten of metalen dragers in het spandoek verwerkt zijn.
  • Om veiligheidsredenen mogen in het stadion geen spandoeken over de hoofden van de toeschouwers worden getrokken/uitgerold.

We nodigen alle supporters om kwasten uit de schuur en lakens van de zolder te halen en mee te doen om zo onze zwartwitten extra te steunen in de confrontatie met Feyenoord. Heb je vragen over deze spandoekactie, neem dan contact op met pr@vvgemert.nl.

Tot zover, over enkele dagen meer over de bekerwedstrijd met Feyenoord…