Apres Ski House Party met speciale aanbieding!

31 januari 2019

Vrijdag 22 februari wordt de kantine van vv Gemert op zijn kop gezet voor een ‘Apres-Ski House party’. Iedereen is van harte uitgenodigd. Er worden lange tafels in de kantine geplaatst, die voor tien euro via de bekende kanalen gereserveerd kunnen worden. Ben er snel bij als je zeker wilt zijn van een zitplaats!

Natuurlijk wordt prins Youri I uitgezwaaid en zal de 49e prins van vv Gemert onthuld worden. Er zijn pullen en pitchers en DJ Ronald zorgt voor de muziek, een garantie voor gezelligheid.

De avond begint om 20.30 uur. Zet ‘m alvast in je agenda. Binnenkort verschijnen op  deze site de eerste hints die je kunnen helpen bij het raden van de nieuwe Dorstluchtige Hoogheid.

SPECIALE ACTIE:

Op zondag 10 maart wordt zoals bekend de Biercantus gehouden, die eerder werd uitgesteld door de afgelasting tegen Baronie. Ook dan staan er weer lange tafels in onze kantine. We hebben nu een mooie aanbieding. Het team dat nu al een tafel reserveert voor zowel de Après Ski House Party (22 feb.) als de Biercantus (10 mrt) hoeft maar één keer tien euro te betalen én krijgt van de club VIER pitchers gratis; twee tijdens de Aprés Ski Party en twee tijdens de Biercantus.  Ben er snel bij, want het aantal tafels is beperkt!

Reservering van tafels via kantinebeheerder Henk Lucassen: 06 41584302 of een mailtje naar: henk.gerard@kpnmail.nl

OPROEP:

Tenslotte nog een oproep: heb jij thuis op zolder nog attributen liggen zoals skistokken, oude ski’s en ander wintersportspullen, dan zouden we die graag willen lenen om zo onze kantine aan te kleden voor de ‘Apres Ski House Party’. De materialen zijn af te geven in de ruimte bij de terreinmeesters, in het theorielokaal of in de kantine als die open is. Bij voorbaat dank!