Ajax-PSV met extraatjes zondagmiddag in kantine!

16 december 2016

Na hopelijk een goed resultaat van ‘het urst’ blijft het zondagmiddag nog lang gezellig in onze kantine! Daar wordt vanaf 16.45 uur de eredivisiekraker Ajax-PSV uitgezonden op drie grote schermen.

Voor en na de wedstrijd wordt de sfeer verhoogd door DJ Irmo. Speciaal voor de gelegenheid wordt er rondom Ajax-PSV een ‘blinde pool’ gehouden. Iedereen kan dan een gokje wagen, met voor de winnaars een leuk prijsje. Sowieso krijgen alle bezoekers van de wedstrijd Gemert-Chevremont bij entree van het hoofdveld een consumptiebon, die na afloop van de wedstrijd ingeruild kan worden voor een kop koffie, een biertje of een glaasje fris.

Kom dus zondag naar de laatste wedstrijd van onze zwartwitten voor de winterstop en kijk daarna in de kantine naar de nationale topper op de schermen! Tot zondag!