AH Mini F gretig van start; zie het filmpje!

17 oktober 2015

Enthousiast zijn ruim 25 jongens en meisjes begonnen aan seizoen 2015-2016 bij de AH Mini F van vv Gemert. Onder leiding van Jan Mennen en een aantal fanatieke vaders traint deze jeugd elke woensdag op het hoofdveld. Hoogtepunt van de week zijn de onderlinge wedstrijdjes op zaterdagochtend. Er worden zelfs al derby’s gespeeld met omliggende (kerk)dorpen, zoals Beek en Donk, Erp, De Mortel, Bakel en Lieshout.

Er wordt gerend, geroepen, geduwd, geschopt, gejuicht, soms gemopperd, maar meestal gelachen! De voetballertjes in spé laten zien wat plezier beleven is! Vorige week werd de winnaar bekend gemaakt van de eerste serie onderlinge wedstrijdjes….een mooie 3e plek voor Kroatië, een verdiende 2e plek voor Spanje en een prachtige 1e plek voor Brazilië.

Uit de handen van trainer Jan Mennen heeft Brazilië een wisselbeker ontvangen, welke trots wordt getoond aan alle opa’s, oma’s, ooms, tantes, etc. Komende weken start weer een nieuwe serie wedstrijdjes, nieuwe ronde, nieuwe kansen voor alle enthousiaste Mini F-jes!