23-24-25 juni: Feestweekend op sportpark Molenbroek!

4 juni 2017

Op 23, 24 en 25 juni a.s. is het weer zover. Gedurende dat weekend vindt op het sportcomplex van vv Gemert de derde editie van het Bourgondisch Voetbaltoernooi plaats. Tijdens dit weekend zullen er tientallen voetbalteams (m en v) uit Nederland en België afreizen naar Gemert voor een weekend vol voetbal, muziek en plezier. Voor de deelnemers aan het toernooi, de vrijwilligers, maar ook voor iedereen die zin heeft in feest en gezelligheid is er het hele weekend van alles te beleven op en om de voetbalvelden van Sportpark Molenbroek.

Feestavond met DJ Ronald op vrijdag 23 juni
Op de parkeerplaats van v.v. Gemert zal wederom een grote feesttent geplaatst worden. In die tent vindt op vrijdagavond 23 juni de aftrap plaats van het feestweekend. DJ Ronald, bekend van de kantine, neemt op deze avond het muzikale gedeelte voor zijn rekening. Daarnaast zal er volop entertainment zijn in de feesttent. De organisatie van het Bourgondisch Voetbaltoernooi nodigt iedereen uit om deze openingsavond gezellig mee te komen vieren. De entree voor de feesttent is deze avond geheel gratis. De feesttent is geopend vanaf 20.00u.

Grandioze feestavond op zaterdag 24 juni met feestband PROOST
Op zaterdag 24 juni zijn er de gehele dag verschillende festiviteiten op en rondom de voetbalvelden. Zo zal er op het buitenpodium bij het horecaplein een DJ draaien, blaaskapellen optreden en is er de mogelijkheid om deel te nemen aan een dartcompetitie. Op de zaterdagavond zal er in de grote feesttent op de parkeerplaats een Grandioze Feestavond plaatsvinden boordevol muzikaal spektakel. Feestband PROOST zal er die avond voor zorgen dat het dak eraf knalt. Zij worden daarbij afgewisseld door DJ Joris van Gerwen (speler van Helmond Sport). Kaartjes voor deze feestavond zijn voor slechts € 10,- te koop bij de kantine van v.v. Gemert, Jos Maas en Albert Heijn Gemert. De feestavond begint om 20.00u.

Feestweekend boordevol activiteiten bij v.v. Gemert
Zondag 25 juni staat in het teken van de sportieve finales van het Bourgondisch Voetbaltoernooi. Die dag zullen namelijk de laatste voetbalwedstrijden worden afgewerkt. Maar dat is niet alles, want ook op de zondag is er wederom van alles te beleven op het horecaplein. Kortom, voor iedereen die houdt van muziek, gezelligheid en bourgondisch vertier is het aan te raden om het feestweekend van 23-24 en 25 juni a.s. alvast in de agenda te noteren. Iedereen is van harte welkom bij Voetbalvereniging Gemert!